Σκλαβενίτης: Μοντέλο Ελληνικής Επιχειρηματικότητας

Slide1

 Σκλαβενίτης: «Τόσο φθηνά όσο πουθενά!»

Με δραστηριότητα σε έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς κλάδους της Ελληνικής οικονομίας, αυτού των super-markets, η εταιρεία Σκλαβενίτης αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα επιχειρηματικού μοντέλου στην Ελλάδα.

Κρατώντας την τρίτη θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής πώλησης τροφίμων και ευρείας κατανάλωσης, η Σκλαβενίτης έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε έναν κολοσσό του κλάδου.

Σε αυτό έχει συντελέσει αποτελεσματικά η σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής, καθώς και η επιχειρηματική πολιτική που βασίζεται στο τρίπτυχο ικανοποιημένων εργαζομένων, πελατών και προμηθευτών.

Slide4

Slide5

Η αρχή μιας επιτυχημένης πορείας

Η Εταιρεία ιδρύθηκε το 1954 από τα αδέρφια Σπύρο και Γιάννη Σκλαβενίτη σε συνεργασία με τον Μιλτιάδη Παπαδόπουλο, έχοντας αρχικά ως δραστηριότητα τη χονδρική πώληση τροφίμων και μπαχαρικών σε παντοπωλεία. Το 1967, οι ιδρυτές της, δημιουργούν την πρώτη εταιρεία τηλεφωνικών παραγγελιών σε τιμές χονδρικής με το όνομα «ΤΗΛΕΞΥΠ».

Την άμεση επιτυχία του πρωτοπόρου για την εποχή concept ακολούθησε το 1969, η δημιουργία του πρώτου καταστήματος λιανικής και στη συνέχεια του πρώτου super market στο Περιστέρι.

Από το 1976 έως το 1993 η εταιρεία ίδρυσε 23 νέα καταστήματα και τον Μάρτιο του 1994 προχώρησε στην εξαγορά του πρώην εργοστασίου «Βόμβυξ», προκειμένου να στεγάσει τις Κεντρικές της Αποθήκες. Στον ίδιο χώρο στεγάστηκαν τα επόμενα χρόνια και ορισμένες Μονάδες Παραγωγής και Επεξεργασίας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία έως σήμερα χαρακτηρίζονται από την εξαιρετική ποιότητα και τις καλύτερες τιμές της αγοράς.

 Η «Σκλαβενίτης» σήμερα

Σήμερα, η «Σκλαβενίτης», είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα της, με 110 καταστήματα – 3 Hypermarkets και 107 Supermarkets – στο νομό Αττικής, εξυπηρετώντας καθημερινά περισσότερους από 200.000 πελάτες και απασχολώντας 8.500 εργαζομένους.

Slide6

 

© Different & Different
Designed by STAGE DESIGN OFFICE & Developed by MEDIACUBE